Internet stwarza wiele nowych możliwości promocji zarówno siebie, jak i swoich usług. Reklama w Internecie może pojawiać się zatem na wybranych portalach lub stronach internetowych, w specjalnych boksach reklamowych lub jako banner. Reklama w Internecie korzysta jednak nie tylko z wybranych stron WWW. Aby dotrzeć do możliwie jak największej liczby osób – potencjalnych klientów, korzysta się również w wysyłania ofert i materiałów reklamową za pomocą poczty elektronicznej. To tanie i skuteczne rozwiązanie, pozwalające dotrzeć do szerokiej grupy osób. Wynika to przede wszystkim z faktu, że praktycznie każda osoba pomiędzy 20 a 50 rokiem życia ma przynajmniej jedno konto pocztowe. W przypadku poprawnie skonstruowanej bazy danych mailowych wysyłka poszczególnych komunikatów jest łatwa i nie zabiera zbyt wiele czasu.
Możliwości poczty elektronicznej są ogromne. Nikt nie powiedział, że trzeba się tu ograniczyć do wysyłania zwykłych i prostych komunikatów. Za pomocą poczty elektronicznej można zrobić o wiele więcej. Istnieje zatem możliwość wysłania reklamowego katalogu lub biuletynu prasowego.
Jednym problemem związanym z przesyłaniem reklam za pośrednictwem poczty elektronicznej jest nadmiar tego typu wiadomości, które każdego dnia trafiają do skrzynek pocztowych użytkowników Internetu. W ich natłoku przeciętne oferty mogą się zagubić, zatem od twórców maili reklamowych wymaga się ogromnej kreatywności szczególnie w odniesieniu do tytułów maili.

www.fineso.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ