Reklama i jej rola

Według dostępnych danych reklama z roku na rok pozwala na podjęcie pracy coraz większej liczbie osób. Najczęściej mówi się, że praca w szeroko rozumianym marketingu to domena ludzi młodych i kreatywnych, jednak chyba wszyscy przeczuwamy, że kreatywność oraz młodylub stosunkowo młody wiek wystarczą za dostateczne kompetencje do efektywnej pracy w marketingu. Fakt, agencje marketingowe, zajmujące się takimi sprawami, jak szeroko rozumiana reklama, najczęściej niezbyt chętnym okiem patrzą na zbyt doświadczonychczyt. zbyt wiekowych potencjalnych pracowników, ale to nie oznacza, że doświadczenie i staż zawodowy są w marketingu całkowicie pozbawione wartości. Można nawet powiedzieć, że w pewnym sensie jest wręcz przeciwnie: idealny pracownik to, według większości agencji marketingowych, taki który jest jeszcze młody ale który już zdążył zdobyć wystarczającą ilość doświadczenia. Ostatecznie przekonujemy się więc, że wymagania, jakie reklama stawia przed potencjalnymi pracownikami, wbrew pozorom wcale nie są aż niskie i łatwe do spełnienia.

biznesinstytut.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ