Wraz z rozwojem cywilizacji rozszerzył się również zakres docierania do nas informacji na temat produktów, z jakich możemy skorzystać. Kiedyś był to głównie zasięg lokalny i opierał się przede wszystkim na opiniach i informacjach przekazywanych z ust do ust, dzisiaj spokojnie możemy mówić o zasięgu globalnym. Nie jest już bowiem problemem, skorzystanie z oferty na drugiej półkuli świata, bardziej istotne staję się przekazanie informacji o takiej możliwości, czyli po prostu zareklamowanie produktu. Tutaj mamy całą gamę kanałów informacyjnych, przez które dociera do nas reklama. Są to przede wszystkim media, czyli prasa, radio, telewizja, gdzie kilka a czasem kilkanaście procent przekazywanych informacji to reklamy. To również Internet, gdzie oprócz stron rządowych, nie znajdziemy żadnych innych, które nie były by opatrzone mnóstwem, często przemieszczających się po monitorze i denerwujących reklam. Informacje takie docierają do nas również droga mailową i telefoniczną, poprzez komunikaty i sms-y, wystarczy że umożliwimy udostępnienie naszych danych przy rejestracji na stronach, które współpracują z reklamo dawcami. Reklamy „krzyczą” również do nas ze słupów, samochodów, budynków, ulotek i gazetek. Sztuką staje się zatem, nie dać się przytłoczyć przez tak wiele środków przekazu reklam.

digiwall.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ