W większości reklam przede wszystkich w tych, które maja wzbudzić w dużym stopniu zaufanie obecnych jak i przyszłych klientów i wykorzystywane są twarze znanych osób nie rzadko celebrytów. Z tej opcji dodatkowej promocji korzystają przede wszystkim instytucje finansowe a na ich czele wybijają się banki, które korzystają z usług aktorów, sportowców, muzyków. Chodzi przede wszystkim oto, aby poprzez identyfikacji twarzy znanej osoby z poszczególną firmą lub instytucją zaprosić jej sympatyków do korzystania z usług firmy np. do zakładania kont bankowych czy też brania pożyczek bankowych. Dodatkowo praktycznie każda reklama prowadzi do końcowego motta, co ma dać jeszcze większe poczucie prestiżu. Ostatnio, co raz częściej do promocji wybranych produktów i marek wykorzystywani są celebryci, którzy przyciągają bardzo duszą rzeszę swoich fanów chętnych do skorzystania z usług firmy, którą reklamują ich idole. Obecnie nie ma już praktycznie reklamy instytucji finansowej bez znanej twarzy lub chociaż nazwiska.

www.bpminteractive.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ