Reklama ukryta jest bardzo często stosowana w obecnym czasie. Wielu producentów wykorzystuje ją, bo spełnia ona swe zadanie, a mianowicie przyciągnięcie klientów do danej marki. Reklama ukryta, czyli właściwie kryptoreklama jest to po prostu przekazanie informacji o danym produkcie w taki sposób, by nie była ona bardzo widoczna, ale jednak skłaniała klienta do zakupu danej rzeczy. Kryptoreklamą zajmują się głównie dziennikarze i media, którzy za ten rodzaj reklamy otrzymują pieniądze od producenta. Bardzo często z kryptoreklamą można się spotkać oglądając transmisje z meczów piłkarskich. Wówczas to bardzo często są eksponowane loga producentów danego produktu. Jednakże w trakcie transmisji przedstawiani są oni jako sponsorzy danej reprezentacji, jednakże marka ta zapada w pamięci oglądającego tę transmisję i kiedy idzie on do sklepu to sięga on po produkty danej firmy, bo jest ona mu znana. Każdy z nas przy wyborze produktu w sklepie w pierwszej kolejności decyduje się na produkty, które zna i lubi.
[Głosów:0 Średnia:0/5]