W dodatku możemy się natknąć na inne, niespodziewane przeszkody. Należy w tym przypadku liczyć się z wieloma możliwościami. Mówiąc o reklamacji czy oddaniu towaru naszego zakupu na gwarancję nie można pominąć tematu, jakim jest zachowanie paragonu. We wszystkich sklepach czy to na tablicach, czy przy ladach, na ścianach i w różnych widocznych miejscach są umieszczane informacje dotyczące najważniejszych szczegółów dotyczących reklamacji tego, co wcześniej kupiliśmy. Wszystko po to by sprzedawca mógł ustrzec się przed nieuczciwymi klientami jak i również przestrzegać praw wszystkich konsumentów. W tematyce reklamacji i korzystania z gwarancji obydwie strony mają ściśle określone prawa. Jeżeli klient chce zareklamować buty, które były prawidłowo używane, a mimo to się zepsuły ma do tego zupełne prawo. Przecież nie kupował zepsutego towaru, który można praktycznie wyrzucić na śmietnik. Niestety nie zawsze sprzedawca jest na tyle uczciwy i prawowity, żeby się zgodzić na przyjęcie reklamacji. Równa się ona dodatkowymi i niepotrzebnymi wydatkami.
[Głosów:0 Średnia:0/5]