Dzisiaj w dobie Internetu skuteczny pomysł na biznes w sieci jest wart zdecydowanie więcej, niż jeszcze dwadzieścia lat temu pomysł na biznes stacjonarny. Koszty prowadzenia działalności w Internecie, przynajmniej na samym początku, są zdecydowanie niższe w przypadku praktycznie każdego segmentu gospodarki. Oczywiście często Internet stanowi jedynie medium, za pomocą którego firma kontaktuje się ze swoimi klientami, dzięki czemu nie potrzebuje chociażby bardzo dużych nakładów finansowych na swoje biura i obsługę klienta w terenie czy logistykę i zaopatrzenie. Także koszty odpowiedniej promocji i reklamy w Internecie mogą być wielokrotnie niższe, a przy tym dużo skuteczniejsze i o większym zasięgu, aniżeli reklamy w tradycyjnych mediach. Niezbędne jest więc zadbanie o to, aby strona internetowa pozbawiona była jakichkolwiek wad, a do tego musi być funkcjonalna, często aktualizowana i atrakcyjna wizualnie – bez spełnienia tych wymogów lepiej nie startować z sieciowym biznesem do Internautów.

www.infofinansowy.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ