Hasłem, którym legitymuje się marka PLNY Textylia® w roku jubileuszowym jest ŻYCIE/STYL/EKSTRAWAGANCJA. Po świetnie przyjętych kolekcjach klasycznych przyszedł czas na ekstrawagancki CASH TEST.

Kolekcja powstała z miłości marki do motoryzacji. Nazwa nawiązuje do testów zderzeniowych, które podobnie jak posiadanie pieniędzy, mają na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa. Kolorem dominującym jest FROZEN YELLOW, w którym nie sposób pozostać niezauważonym (czyt. bezpiecznym).

W skład kolekcji wchodzą t-shirty, bluzy, skarpetki i uwielbiane przez wszystkich dresowe joggery. Całość do nabycia już 5 kwietnia w sklepach stacjonarnych i na plny.pl

W 1998 roku jeden z najbardziej znanych artystów sceny hip-hopowej Tede postanowił przekonać nie tylko swoich fanów, ale i wrogów, że polski streetwear nie ustępuje amerykańskiemu. Stworzył markę PLNY Textylia, która w swoich projektach postawiła na rodzimy język i światową jakość.

Nazwa PLNY pochodzi od symbolu walutowego PLN. Wybór ten nie zaskakuje, ponieważ kontrowersyjny Tede jako pierwszy raper odważnie wypowiadał się na temat pieniędzy i profitów pochodzących z hip-hopu.

Po dwudziestu latach marka PLNY Textylia uważana jest za najbardziej popularną i stylową markę steetwearową w Polsce, słynącą z ironii i niebanalnego dowcipu. Wciąż jednak nie jest dystrybuowana masowo, co dodatkowo czyni ją prestiżową, a fani marki mogą czuć, że są w prawdziwie elitarnym gronie.

www.plny.pl

instagram.com/plnytextylia

facebook.com/plnytextylia

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ