reklama ambientowa

Reklama jest niezwykle ważna dla każdego przedsiębiorcy, ponieważ pozwala mu na przyciągnięcie nowych klientów, a także pomaga w budowaniu długotrwałych relacji ze starszymi, którzy już korzystali z jego usług lub produktów. Niestety, wiele form reklamy jest obecnie odrzucanych przez odbiorców, dlatego, pragnąc zdobyć ich zainteresowanie, warto stawiać na najnowsze, często niestandardowe rozwiązania.

Co to oznacza nazwa “reklama ambientowa”?

Reklama ambientowa to właśnie wyjście naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych przedsiębiorców, którzy pragną w nietypowy sposób zachęcić swoich klientów do korzystania z usług i produktów. Opiera się na wykorzystaniu niestandardowych form przekazu, które swoją unikatowością budzą większe zaintrygowanie i dłużej zapadają w pamięć. W ten sposób mogą szybko i bardzo skutecznie przyczynić się do wzrostu zainteresowania daną firmą oraz jej ofertą.

Jednocześnie, reklama ambientowa łączy w sobie działania ATL (Above the Bine) oraz BTL (Below the Line). Pierwsze z nich to klasyczne reklamy, znajdujące się między innymi w środkach masowego przekazu, skierowane do ogółu odbiorców. Drugie nakierowane są na indywidualnych konsumentów i często bardzo wyspecjalizowane.

Jak powstaje reklama ambientowa?

Reklama ambientowa zawsze powstaje na specjalne życzenie klienta, zgodnie z jego szczegółowymi wymaganiami i celami, które pragnie osiągnąć. Pracuje nad nią zespół specjalistów, tworząc cały projekt, w którym mogą łączyć się różnorodne strategie i formy przekazu. Co niezwykle ważne, ze względu na indywidualne podejście, jest ona bardzo elastyczna i umożliwia łatwe wprowadzanie zmian, w zależności od aktualnych potrzeb.

Iluminacja miejska jako najciekawsza i mająca wielki zasięg reklama

Jedną z najciekawszych form reklamy może być wielkomiejska iluminacja, która pozwala na przedstawienie w atrakcyjnej, nowoczesnej i bardzo wyrazistej formie produktu czy marki. Iluminacja doskonale wpisuje się w miejskie otoczenie i może być niezwykłą ozdobą biurowca czy wieżowca.

Jednocześnie, iluminacja miejska pozwala na czytelną komunikację z odbiorcą. Jest prosta w przekazie i odbiorze, a przy tym przyciągająca spojrzenia. Umieszczona w odpowiednim miejscu może objąć swoim zasięgiem nawet całą dzielnicę miasta, co sprawia, że dociera do tysięcy odbiorców każdego dnia. Każdy z nich może zapamiętać ją i skorzystać z oferty, która się na niej znalazła.

Murale i graffiti – to już nie tylko wyraz artystycznej weny

Innym, nietypowym przykładem reklamy, mogą być murale i grafitti, umieszczane w ciekawych punktach miasta. Są one świetnym rozwiązaniem, ponieważ w niecodzienny sposób przedstawiają ofertę, a w tym samym czasie zagospodarowują przestrzeń miejską i wzbogacają ją o ciekawą, kolorową grafikę. Dzięki temu stają się przykładem funkcjonalnej ozdoby, doskonale wpisującej się w klimat miasta, a jednocześnie mogą stanowić małe (lub większe) dzieło sztuki.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ