W 2018 roku marka PLNY Textylia® świętuje swoje 20 urodziny. Świętowanie nie może obyć się bez imprezy i stąd zaproszenie na wiosenną ucztę pod hasłem QUATTRO.
Gościem specjalnym jest Colonel Blue Bomber Jacket. Gościem, który znajdzie wspólny język z pozostałymi uczestnikami tej imprezy, a są nimi t-shirty, longsleeve, bluza z kapturem i skarpetki.
Historia kurtki typu bomber sięga lat 30-tych ubiegłego wieku, ale dojrzałość marki PLNY Textylia® na rynku odzieżowym pozwala im czerpać z ich własnej historii. Po raz pierwszy ten model kurtki pojawił się u nich w 2006 roku i wystąpił w niej słynny porucznik Borewicz w teledysku do utworu „Glokk”.
W kolekcji QUATTRO dominuje biel i granat. To połączenie doskonale wpisuje się w koledżowy styl, z którego słynie marka. Nie bez znaczenia jest też sposób zaprezentowania logo. Cztery warianty stylistyczno-kolorystyczne symbolizować mogą cztery etapy rozwoju marki. Pierwszy to początki i narodziny legendarnego logo. Wariant w kolorach warszawskiej agi to czas ekspansji i szerokiej dystrybucji. Po nim przyszedł czas eksperymentów i przemian. Natomiast zestawienie legendarnego logo i wzoru polka dot odzwierciedla mnogość doświadczeń marki. Wskazuje na nowatorstwo przy zachowaniu jej starego dobrego stylu.
Kolekcja dostępna będzie w sklepach stacjonarnych STOLICA WARSAW i PLNY.WRO oraz sklepie online od 26 lutego.
—