Franczyza

Wiele osób może nie zdawać sobie sprawy z kilku ciekawostek na temat jednej z najpopularniejszych marek w Polsce. Dziś weźmiemy pod lupę markę Żabka. Franczyza dynamicznie się rozwija, określana jest mianem największej sieci kawiarni w Polsce i cieszy się rozpoznawalnością na poziomie 97% – a to dopiero początek.

Żabka – franczyza z krótką tradycją – podstawowe ciekawostki

Dziś mówimy o przedsiębiorstwie, które ceni sobie innowacyjność. Przygotowaliśmy kilka najciekawszych faktów o sieci Żabka. Franczyza ta bardzo dynamicznie się rozwija, zdobywa także zainteresowanie nowych ajentów. Czy wiecie jednak państwo, że Żabka zrzesza aż 4500 ajentów? Te 6000 sklepów jakoś musi się w końcu prowadzić! To jedynie wstęp do interesujących faktów na temat sieci – zapraszamy do lektury.

Żabka to największa sieć w Polsce – i to w kilku różnych dziedzinach

Żabka to nie tylko sklep spożywczy. Każdy lokal oferuje także inne usługi. W większości z nich znajdziemy dział Żabka Cafe – kawiarnię. Jest to największa sieć kawiarni w Polsce – żadna inna nie dysponuje 6 000 lokali. Co więcej, Żabka jest oczywiście największą siecią małych convenience store – sklepów o szerokiej ofercie usług i artykułów. W Polsce nie ma specjalnie konkurencji w swoim sektorze – żaden inny gracz z tej grupy nie może pochwalić się rozpoznawalnością na poziomie 97%. Tylko 3 na 100 Polaków nie zna loga z zielonym płazem.

Żabka – franczyza stworzona w 1998 teraz przeżywa rozkwit jak nigdy

Sieć stara się łączyć tradycję z innowacją. W zasadzie to wychodzi – wystarczy wejść do dowolnego lokalu. Zawsze powita nas ten sam wystrój – meble, unifikacja designu, podobna oferta – to wysoki standard franczyzowy. Sieć nie waha się sięgać po innowacje. Żabka stworzyła aplikację Żappka, która gwarantuje wiele kuponów i interesujących bonusów. Jest to jedna z najlepiej ocenianych aplikacji zakupowych na Google Play!

Żabka – franczyza – czy się opłaca być partnerem sieci? Sklep jutra

Żabka może pochwalić się licznymi odznaczeniami. Systematycznie od roku 2009 notuje wysokie pozycje w plebiscytach „Market roku”. Jury dostrzega także potencjał technologiczny Żabki w konkursie „Innowator Rynku Spożywczego”. Żabka stworzyła koncepcję sklepu jutra – wizji tego, jak będziemy robić zakupy za kilka lat i jaki jest jej pomysł na tego typu market. Co ciekawe, firma bardzo dużo inwestuje właśnie w nowoczesne narzędzia i skupia się na działalności w sieci. Żabka swego czasu sponsorowała sporo kanałów na YouTube, które wykonywały np. testy jedzenia z jej oferty. Czy warto więc być jej partnerem? Wygląda na to, że Żabka dobrze rozumie realia 2020 roku.

Żabka franczyza – czy opłaca się podejmować współpracę w 2020? Specjalna promocja

Co jeszcze ma nam do zaoferowania sieć Żabka? Franczyza w 2020 roku przygotowała specjalną ofertę. Początkujący ajenci mogą zarobić nawet 16 000 złotych netto miesięcznie. Jest to przychód gwarantowany – wystarczy spełnić normy jakościowe firmy. Przy wkładzie własnym w kwocie 5 000 złotych to dosyć korzystny układ. Promocja nie trwa jednak wiecznie – początkujący ajenci powinni się zgłaszać jak najszybciej. Współpraca z siecią Żabka może być wrotami do większej kariery – kandydaci są wspierani na każdym kroku, zapewniane są im także niezbędne materiały do nauki sprzedaży i poprawy rezultatów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ