transport

Każdy przestój w transporcie drogowym stanowi duży problem, który dotyka nie tylko przewoźnika. Skutki nieplanowanych przerw odczuwają także kierowcy oraz klienci. Zgodnie z prawem przewozowym przewoźnik ponosi odpowiedzialność nie tylko za ewentualne uszkodzenie lub utratę przesyłki, ale również za opóźnienie w dostawie. Konsekwencje mogą być na tyle poważne, że w ekstremalnych przypadkach stanowią one zagrożenie dla dalszego funkcjonowania firmy. Jak zminimalizować ryzyko strat?

Warto dbać o stan techniczny pojazdów

Standardowe odszkodowanie za opóźnienie w dostawie towaru wynosi dwukrotność opłaty przewozowej. Ewentualne uszkodzenia, czy też utrata wartości przesyłki wynikająca z wydłużonego czasu dostawy naprawiana jest na zasadach ogólnych prawa przewozowego. Ustawodawca pozostawił jednak klientom furtkę pozwalająca wysuwać znacznie wyższe roszczenia. Dzieje się tak w przypadku wykazania, że opóźnienie powstało na skutek celowej działalności lub niedbalstwa przewoźnika. W tym miejscu otwiera się szerokie pole do interpretacji i część prawników gotowa jest traktować zwłokę w dostawie wynikającą na przykład z awarii pojazdu jako przykład rażącego zaniedbania. Wszak właściciel pojazdu zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego sprzętu, którym dysponuje. 

W tym świetle szczególnie ważna staje się dbałość o regularne serwisowanie i zapewnienie odpowiedniej jakości napraw. W przypadku pojazdów użytkowych, takich jak ciężarówki, ciągniki siodłowe, przyczepy i naczepy oznacza to konieczność posiadania stałego dostępu do części zamiennych. Niezależnie od tego, czy mówimy tu o oryginalnych częściach dostarczanych przez producentów pojazdów, czy też o markowych zamiennikach, zawsze liczyć się będą trzy podstawowe cechy: jakość, cena i błyskawiczna dostępność. Połączenie wszystkich tych aspektów jest nie lada wyzwaniem, na szczęście na polskim rynku już od niemal 30 lat funkcjonuje firma AUTOS, której misją jest zapewnienie dostępu do najwyższej jakości części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowych, naczep, przyczep, autobusów i sprzętu budowlanego.

Szeroka i łatwo dostępna oferta

Osoby odpowiedzialne za rozbudowę oferty firmy doskonale rozumieją ogrom odpowiedzialności spoczywającej na przewoźnikach, dlatego oferta AUTOS zbudowana jest w oparciu o współpracę ze sprawdzonymi, rzetelnymi dostawcami. Wynegocjowane kontrakty pozwalają na zaproponowanie klientom końcowym produktów najwyższej światowej klasy przy jednoczesnym zapewnieniu rozsądnego poziomu cen. Równie duży nacisk położony jest na rozwój kompetencji i szkolenia pracowników. Dzięki temu klienci mogą liczyć na pełne wsparcie i wykorzystanie wieloletniego doświadczenia zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. 

autos

Firma dysponuje rozbudowaną siecią sprzedaży – w całej Polsce znajdziemy aż 80 sklepów firmowych. Sklep motoryzacyjny w Białymstoku przy ulicy Bitwy Białostockiej 2B to przykład jednej z wielu takich placówek. Dysponując wsparciem oferowanym przez AUTOS, dbałość o właściwy stan floty pojazdów staje się zadaniem zdecydowanie prostszym i tańszym w realizacji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ