Odzież firmowa i gadżety

Umieszczanie logo na odzieży i gadżetach firmowych ma mnóstwo zalet. Przede wszystkim jest świetnym sposobem na promowanie swojej działalności i pomaga w budowaniu świadomości marki wśród obecnych i potencjalnych klientów. Ponadto zapewnia profesjonalny wizerunek i ułatwia zidentyfikowanie pracowników np. w sklepie bądź magazynie. Sprawdź, na jakich produktach warto nadrukować logo firmy.

Ubrania robocze

Postawienie na jednakowe koszulki, kurtki i inne elementy roboczej garderoby dla pracowników to idealna okazja do tego, żeby umieścić na nich logo firmy. W ten sposób klienci od razu będą wiedzieć, do kogo powinni zwrócić się po pomoc. Na nadruk na ubraniach warto zdecydować się również w przypadku branżowych targów, co ułatwi zapamiętanie marki potencjalnym klientom. Co więcej, logo można umieścić np. na koszulce polo samodzielnie. Jest to naprawdę proste, o czym można przekonać się pod adresem https://strefa-logo.pl/jak-zrobic-prasowanke-na-koszulce.

Smycze reklamowe

Smycze do zawieszenia na szyi to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych rozdawanych przez firmy podczas targów, eventów czy też akcji promocyjnych w sklepie. Przestrzeń na taśmie warto wykorzystać jako miejsce na reklamę. Można na niej umieścić nie tylko logo firmy, ale także nazwę, dane kontaktowe czy też oryginalny slogan. Ponadto smycze promujące markę mogą być noszone przez pracowników jako znak rozpoznawczy, Taki charakterystyczny element może szybko zapaść w pamięć obecnym i potencjalnym klientom, co z kolei może pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność marki.

Czapki

Jeśli pracownicy w związku z wykonywanymi obowiązkami noszą czapki, to warto umieścić na nich logo firmy. Nie tylko będą widoczni z daleka dla klientów, ale także będą chodzącą reklamą firmy. Logo umieszczonego na poziomie twarzy po prostu nie można przegapić np. podczas skanowania towarów przy kasie bądź rozmowy podczas targów. Na dodatek czapki z firmowymi nadrukami z oferty sklepu Strefa Logo zapewniają dobrą ochronę przed słońcem, wiatrem czy też chłodem. Ten element garderoby można też rozdawać podczas branżowych eventów.

Kubki

Na biurku pracowników zdecydowanie powinny pojawić się kubki z nadrukiem z logo firmy. Jest to dość niebanalny, prosty i tani sposób na wyeksponowanie znaku, który ma kojarzyć się z przedsiębiorstwem. Może też okazać się skuteczną reklamą i pomóc w budowaniu świadomości marki. Ponadto taki niepozorny gadżet ułatwia samym pracownikom identyfikowanie się z firmą. Kubek z logo można wykorzystać również podczas targów i eventów.

Długopisy

Umieszczenie logo firmy na długopisie to jeden z najprostszych sposobów na dyskretną reklamę. Widok pracowników z takim produktem w dłoni nadaje marce profesjonalny wizerunek. Ponadto długopisy z logo można wykorzystać do promocji firmy podczas różnego rodzaju eventów branżowych. Potencjalni klienci z pewnością z chęcią zabiorą  do domu taki gadżet, dlatego warto na nim umieścić dodatkowe dane np. adres i nazwę firmy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ